+370 685 39618
RU
|
LT
logo
logo

...klientai, praktiniai seminarai, nauji projektai, turiningas laisvalaikis, muzika, įdomūs žmonės - tai mane įkvepia...  plačiau

 

Praktinius vadybos seminarus vedu daugiau kaip 20 metų.

 

Pagrindinė tema "Mūsų klientai geriausi" ir tiesiogiai su klientų aptarnavimo gerinimu susiję aspektai, tokie kaip įtaigus bendravimas, užtikrintas elgesys psichologiškai sudėtingose situacijose, darbas komandose, kokybės gerinimas, darbuotojų potencialo aktualizavimas ir mokymasis tobulėti.

Plačiau apie temas.

 

Pravedžiau šimtus praktinių seminarų verslo kompanijoms teikiančioms paslaugas, užsiimančioms prekyba, gamyba, įvairioms viešojo sektoriaus organizacijoms Lietuvoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Ukrainoje.

 

Praktinis seminaras arba treiningas - tai priemonė aktualizuoti organizacijos potencialą ir sukurti prielaidas geresniam kolektyvo darbui, profesionaliau sprendžiant kasdienius uždavinius ir auginant kompanijai lojalių klientų ratą.

           

Treiningas - tai procesas, kuriame dalyvaujantys įgyja žinių ir saugioje aplinkoje lavina naujus įgūdžius, praktiškai keičia mąstymą bei elgesį ir tai padeda efektyviau siekti norimų tikslų.

 

Šio rezultato pasiekimui užsiėmimų metu teorinė dalis papildau realiais praktiniais pavyzdžiais, individualiomis ir grupinėmis užduotimis, tiksliniais žaidimais, siekiamų pokyčių įgyvendinimui reikalingu veiksmų planavimu.

 

Ilgametė veiklos patirtis įrodė, jog užsakovas gauna didesnį efektą, kai seminaras specialiai parengiamas jo organizacijai aktualių probleminių situacijų sprendimui, įvertinant realią rinkos situaciją, esamų darbuotojų kompetenciją.

 

Todėl artimai bendradarbiauju su kompanijomis, kartu prisiimant iššūkius norimų rezultatų pasiekimui, ir tai įkvėpia naujiems projektams kaip mane, taip ir mano geriausius klientus!

 

Laukiu Jūsų skambučių ar žinučių:)

 

Nuoširdžiai, Jurgita

+370 685 39618 ar jurgita@gazarian.lt